en
Registreer nu

Programma 2014

dePerserij deMeelzolder dePostkamer hetDouchelokaal
08:00 - 09:15 Netwerkontbijt (vanaf 08:00)
Ontvangst en registratie (registratiebalie open vanaf 08:45)
09:15 - 9:45 Opening door de dagvoorzitter

Ronnie Overgoor – 7DitchesTV ›

in gesprek met Shimon Ben-Ayoun en Ingrid Archer, spotONvision
09:45 - 10:40 Keynote: Taking Your Marketing Measurement to New Heights

Laura Patterson – President VisionEdge Marketing ›

lees meer ›

10:40 - 11:00 BREAK en registratie voor Masterclasses en 1:1 Coaching sessies
Case study Case study Masterclass Round table
11:00 - 11:35 Integrated sales and marketing – is it worth it?

Paul Doody – Vice President Marketing, Global, Iron Mountain Europe ›

lees meer ›

Vodafone Closed Loop Marketing Journey

Nord van de Mosselaer – Content Marketing Manager Vodafone ›

lees meer ›

Lead nurturing en marketing automation: 4 slimme strategieën

Walter van der Scheer – Commercieel Manager Copernica ›

Bert-Jan van Rein – CEO Qamel ›

 

lees meer ›

Ook digitaal loyaal?

lees meer ›

Hoe Sales & Marketing samen te brengen rond content?

lees meer ›

Hoe kunnen marketeers hun impact binnen de organisatie vergroten?

lees meer ›

11:35 - 11:45 Room change Room change
11:45 - 12:20 How to Create a Love Story Between Marketing and Sales

Kieran Flanagan – Marketing Director Hubspot ›

lees meer ›

Waarom marketing automation onmisbaar is voor iedere marketing en sales manager 

Shimon Ben Ayoun – Managing Director spotONvision ›

lees meer ›

12:20 - 13:20 LUNCH en 1:1 Coaching sessies
13:20 - 13:30 Business Buyer Insights

Linda Cornelissen – B2B Consultant Business & Finance TNS NIPO ›

lees meer ›

13:30 - 13:50 Awards
13:50 - 14:30 Keynote:Building a Sales Enablement Discipline – Salespeople as Customers

Lisa Redekop – Head of Sales Enablement Thomson Reuters ›

lees meer ›

14:30 - 14:40 Room change Room change Room change Room change
Case study Case study Masterclass Round table
14:40 - 15:15
Explore Engage en Excite. Nieuwe agenda voor marketing en sales. 

Arthur Simonetti – Marketing Director DSM ›

lees meer ›

Hoe maak je marketing relevant voor de business?

Mark Appel – Directeur Marketing Exact Online ›

lees meer ›

Contentmarketing voor gevorderden

Ingrid Archer – Managing Director spotONvision ›

lees meer ›

Ook digitaal loyaal?

lees meer ›

Best practices in marketing & sales alignment 

lees meer ›

15:15 - 15:35 BREAK
Case study Case study Masterclass Round table
15:35 - 16:10 The Elusive Buyer; New challenges in B2B Marketing

Kees Henniphof – Senior manager klantenwerving marketing EMEA ServiceNow ›

lees meer ›

Wanneer marketing en sales één worden: help je B2B-professionals verkopen

Tristan Lavender – Corporate Content Manager, Deloitte Nederland ›

lees meer ›

Vervolg: Contentmarketing voor gevorderden

Ingrid Archer – Managing Director spotONvision ›

lees meer ›

Ook digitaal loyaal?

lees meer ›

Marketing Automation voor beginners 

lees meer ›

16:10 - 16:20 Room change Room change Room change Room change
16:20 - 17:00 A progressive commitment – the sales and marketing marriage

Meagen Eisenberg – VP of Demand Generation Docusign ›

lees meer ›

17:00 - 17:15 B2B Marketing Awards aankondiging winnaar. Sluiten van de dag
17:15 - 18:00 Netwerkborrel