en

Sessies

rsz_1photo_ben_mastboom_high_resolution

Round Table: Best practices in marketing & sales alignment

“The true business of every company is to get, keep and develop more customers”, ~Peter F. Drucker 1954
Met deze legendarische woorden gaf één van de grootste management goeroes die de moderne business wereld gekend heeft al 60 jaar geleden aan dat er voor zowel de marketeer als de sales professional maar een doel bestaat. Helaas […]

Charles van der Wal

Round Table Marketing Automation voor beginners

Heeft marketing eigenlijk wel toegevoegde waarde voor een organisatie? Bewijs het maar! B2B Marketeers worden beoordeeld op de hoeveelheid leads die zij aanleveren en de kwaliteit van die leads. Steeds meer organisaties investeren dan ook in een Marketing Automation tool dat marketeers de mogelijkheid biedt om aan de hand van harde cijfers, de ROI van […]

walter van der scheer

Masterclass Lead nurturing en marketing automation: 4 slimme strategieën

Spendeer jij ook veel tijd en geld om verkeer naar je website te krijgen en daaruit verkoopkansen te krijgen? Denk jij ook dat door veranderend koopgedrag andere strategieën meer resultaat opleveren?
Dan is de masterclass Lead Nurturing en Marketing Automation iets voor jou. Niet al je prospects klikken op de ‘koop nu’ of ‘vraag een offerte […]

rsz_vincent_hooplot

Round Table: Hoe kunnen marketeers hun impact binnen de organisatie vergroten?

De Marketeer spreekt Grieks, de Raad van Bestuur Latijn.
De moderne marketeer is goed onderlegd in de technische kant van marketing. Wij bekwamen ons in marketingonderwerpen zoals marketing automation, leadgeneratie, crm systemen, social media optimalisatie etc., maar vergeten regelmatig dat alles wat we doen moet worden geaccepteerd door onze directies, Raden van Bestuur en andere collega’s. […]

Resize Shimon

Waarom marketing automation onmisbaar is voor iedere marketing en sales manager (EN)

Het gebruik van marketing automation systemen is de afgelopen met meer dan 50% gestegen in de VS. In Europa echter blijven we achter; veel B2B-bedrijven hebben nog niet eens geroken aan marketing automation.
Marketing automation software ondersteunt met het verspreiden van de juiste informatie die kopers nodig hebben op het juiste moment tijdens het koopproces. Het […]

Ingrid resize

Exclusieve masterclass: Contentmarketing voor gevorderden

Heb je je contentmarketing al onder de knie? Weet je inmiddels wat wel en niet werkt en heb je de eerste resultaten al kunnen evalueren?
Om succesvol met je B2B koper in contact te komen en blijven, moet je de juiste content op het juiste moment aanleveren. spotONvision ontwikkelde een nieuwe manier om handvatten te geven […]

B2B Marketingforum

Round Table: Hoe Sales & Marketing samen te brengen rond content?

Mobile Sales Enablement zorgt ervoor dat verkopers tijdens elk gesprek steeds over de juiste bagage beschikken om een stap dichter bij een afgeronde verkoop te komen. Niemand twijfelt er nog aan dat mobiele technologie, zowel hard- als software, bijzonder belangrijk is in sales. Tablets zijn daar een goed voorbeeld van, maar om ze op een […]

_DSC4859

Explore Engage en Excite. Nieuwe agenda voor marketing en sales. (EN)

Customer centricity is een nieuwe effectieve business mindset waarin klanten en hun behoeftes het uitgangspunt vormen voor alle strategische en tactische besluiten. Het ultieme doel is het verhogen van klant loyaliteit. De afgelopen jaren is ook de B2B context enorm veranderd. Het is niet langer een gegeven dat we al onze potentiële klanten begrijpen, noch dat zij […]

linda_cornelissen

Business Buyer Insights XL (NL)

It’s the early bird that catches the worm’ … how to be on top of the business buying process
Een succesvolle B2B-strategie speelt haarscherp in op het gedrag van zakelijke buyers. Hoe word je de early bird? Maak daarvoor gebruik van de inzichten die TNS NIPO in samenwerking met spotONvision biedt met het onderzoek Business Buyer […]

rsz_rob_moerman

Round Table: Ook digitaal loyaal? Of: Hoe behoud ik klanten in de turbulente wereld van vandaag? (NL)

Het behouden van klanten in de turbulente wereld van vandaag is momenteel voor de meeste B2B bedrijven de belangrijkste uitdaging. ‘Hoe behoud ik de klant in het digitale tijdperk of is digitale loyaliteit een illusie?’ ‘Is Big data de holy grail of leidt het tot ‘no big deals?’ ‘Het fysieke kanaal is dood of toch […]

rsz_mark_appel

Hoe maak je marketing relevant voor de business? (NL)

Mark Appel, Director Global Marketing bij Exact spreekt over hoe je marketing relevant voor de business maakt. Het Global Marketing Team van Exact Cloud Solutions is constant in dialoog met de doelgroepen en probeert structureel bij te dragen aan de groei van de business. Hoe zorgen we er voor dat alle programma’s, campagnes en activiteiten […]

rsz_nord_van_den_mosselaer

Vodafone Closed Loop Marketing Journey (NL)

In deze sessie gaat Nord in op de diverse stappen die Vodafone ondernomen heeft om een geïntegreerd contentmarketing programma te realiseren. Hij vertelt over hoe de afdeling verkoop enthousiast, betrokken en een integraal onderdeel van de ‘closed loop approach’ is geworden en hoe Vodafone door slim zaken te combineren met beperkte middelen een maximaal resultaat […]

rsz_meagen_head_shot_25

A progressive commitment – the sales and marketing marriage (EN)

Een succesvol huwelijk tussen sales en marketing wordt bereikt door vooruitstrevende inzet van beide partijen. Hierbij gaat het om het samen opbouwen van de relatie, transparantie in resultaten en continue communicatie. Marketingtechnologieën transformeren marketing en sales door het bieden van een platform, noodzakelijke efficiëntie en innovatie, voor het aangaan en versnellen van de relatie. Of […]

rsz_kieran

How to Create a Love Story Between Marketing and Sales (EN)

It’s no secret the better aligned your sales and marketing teams are, the more success your business will see. The challenge is keeping both your marketing and sales teams on the same page. There is an inherent distrust between marketing and sales. Marketing don’t feel sales do a great job at following up on the […]

tristan_lavender

When marketing and sales become one: you help B2B professionals to sell. (NL)

Contentmarketing. Social media. Iedereen heeft het erover in marketingland. Maar te weinig worden ze in één adem genoemd met sales. Terwijl marketing en sales juist steeds meer zouden moeten samenkomen in een wereld waarin de klant centraal staat. Hoe doorbreek je de muren van de marketingafdeling en zoek je de samenwerking met de rest van […]

lisa redekop

Building a Sales Enablement Discipline – Salespeople as Customers (EN)

Er is veel rumoer rond de opbouw van een nieuwe Sales Enablement discipline en het afstemmen van Sales en Marketing  hierop, als manier om betere verkoopresultaten te behalen. Slechts weinig organisaties hebben dit daadwerkelijk al gedaan. Lisa Redekop vertelt hoe zij deze discipline creëerde  bij Thomson Reuters en hoe het de productiviteit en effectiviteit van hun krachveld in de […]

rsz_keeshenniphof-pic

De ongrijpbare koper; nieuwe uitdagingen in B2B Marketing (EN)

B2B organisaties verkopen complexe oplossingen en diensten aan zakelijk publiek in grote of kleine bedrijven. De huidige generatie B2B vraagmodellen zijn nog steeds sterk afhankelijk van e-mail, betaalde zoekresultaten, geoptimaliseerde landingspagina’s en telemarketing. De nieuwe generatie werkt anders. Zij zijn de kopers van morgen.
Om te blijven verbinden met potentiële klanten hebben we een nieuwe mix […]

rsz_paul_dooley

Integrated sales and marketing – is it worth it? (EN)

Welk type van een hoger rendement kan worden bereikt door het benaderen van de markt door middel van geïntegreerde buyer centric marketing campagnes die nauw zijn verweven met de verkoopinspanningen. Kunnen door deze aanpak, sales en marketing BFF’s worden?

rsz_lauraphoto_current

Taking Your Marketing Measurement to New Heights (EN)

Laura Patterson is een leidende autoriteit op het gebied van measurement en performances. Als strategisch marketeer, heeft ze al honderden bedrijven in verschillende sectoren geholpen met het het bereiken van concurrentievoordeel. Tijdens haar keynote ga je meer leren over wat de ‘best-in-class’ marketeers beter en anders doen in performance management en measurement.

Registreer nu